strategie
Activitatea și organizarea în materie de marketing depinde nemijlocit de strategia abordată. Noi furnizăm toate resursele necesare pentru stabilirea unor obiective realizabile, dar și indicii de monitorizare corespunzători.
Strategia constituie una dintre etapele inițiale în consolidarea planului de lucru, iar aceasta cuprinde o serie de elemente de care ne ocupăm noi în urma etapei de analiză generală a companiei pentru care suntem pregătiți să organizăm și gestionăm procesul de marketing.

Ce vizează o strategie de marketing
In urma analizei către organizație, concurență, activitate anterioară, tendințe în domeniu, public țintă și necesități în materie de marketing și comunicare stabilim concluziile necesare.
Pentru activitatea de marketing, la fel ca și elaborarea obiectivelor pe termen scurt, mediu și lung.
Crearea unui plan de acțiuni amplu care include direcțiile pentru întreaga perioadă a colaborării, acestea vor ghida activitatea ulterioară din partea agenției în raport cu realizarea și îndeplinirea obiectivelor propuse.
Plan de conținut pentru perioada inițială implementând indicii stabiliți în punctul anterior. Aici se regăsesc descrieri și recomandări, liste de necesități și timeline-uri aproximative pentru publicare și monitorizare.
Pe parcurs, acțiunile planificare vor fi monitorizate conform indicilor de performanță (KPI). Aceștia vor facilita procesul de identificare a strategiilor cu funcționalitate maximă și, în consecință, adaptarea în timp real a campaniilor care rulează, a conținutului ce urmează a fi publicat, dar și a deciziilor strategice ulterioare.