Stocuri & Vânzări
Servicii de ads pentru retail

Datele confirmă eficiența serviciilor oferite – de la strategia de targetare și gestionare a bugetelor, până la optimizarea continuă a anunțurilor și a audiențelor. Rezultatele scot în evidență modul în care soluțiile noastre de marketing digital contribuie la creșterea vizibilității și a profitabilității brandurilor partenere, asigurând o evoluție consistentă și sustenabilă.

Tabelul reflectă performanța unei serii de campanii de publicitate derulate pe parcursul a cinci luni (Mai–Septembrie) în anul 2024. Fiecare coloană reprezintă o lună, iar ultima coloană oferă rezultatele agregate pentru întreaga perioadă, evidențiind impactul cumulat al investițiilor în reclame și optimizărilor aduse campaniilor

Vizualizare website marshallstore.ro 

Tabel Responsive cu Scroll
Indicatori/Lună Mai Iunie Iulie August Septembrie* TOTAL
Număr de achiziții 15 223 133 123 65 559
Rata de conversie 0,91% 3,42% 3,73% 4,19% 4,90% -
ROAS 1,92 8,51 5,78 8,16 8,69 7,17
Tabel Responsive cu Scroll
Indicatori/Lună Mai Iunie Iulie August Septembrie* TOTAL
Număr de achiziții 15 223 133 123 65 559
Valoare medie de achiziție 290,42 345,17 334,92 343,62 418,83 400,32
Valoare totală a achizițiilor 5125 85909 47709 51379 33656 223778
Rata de conversie 0,91% 3,42% 3,73% 4,19% 4,90% -
Cheltuieli reclame 2674,8 10097,51 8252,46 6298,06 3871,24 31194,07
ROAS 1,92 8,51 5,78 8,16 8,69 7,17

Număr de achiziții

Reprezintă volumul total de conversii (comenzi efectuate) obținute în urma campaniilor. În terminologia de marketing digital, acest indicator arată eficiența strategiei de captare a potențialilor clienți și finalizarea procesului de cumpărare în funnel-ul de vânzare.

Rata de conversie

Se referă la procentul de vizitatori care s-au transformat în clienți, în urma interacțiunii cu anunțurile sau cu site-ul. Este o metrice cheie pentru a evalua cât de bine funcționează elementele de copywriting, design și mecanismele de vânzare pe parcursul funnel-ului.

ROAS (Return on Ad Spend)

Indică rentabilitatea cheltuielilor de publicitate, calculată ca raport între valoarea totală a vânzărilor și suma investită în reclame. Un ROAS ridicat arată că fiecare monedă investită în promovare generează un profit consistent, validând atât calitatea campaniei, cât și segmentarea corectă a audienței.

Campanii de vânzare a pachetelor de scule și ustensile

Diagrama Cumulativă cu Scroll

Evoluția Cumulativă a Ratei de Conversie

Mai Iunie Iulie August Septembrie 0.91% 3.42% 3.73% 4.19% 4.90% Evoluția cumulativă a ratei de conversie
Close
This website uses cookies to improve your web experience.
Close