reclame
68% din experiențele online încep cu un motor de căutare
de ce google ads?
1. ESTE CEL MAI FOLOSIT
2. rEZULTATE MĂSURABILE
3. tARGETARE OPTIMĂ
4. cREȘTEREA VENITURILOR
5. SCALABIL
5. CONTROL AL COSTURILOR
Performance max
Performance Max este un nou tip de campanie bazată pe obiective, care include toate tipurile de campanii din Google Ads și anume Shopping, Search, Display și Youtube.
Aceste campanii plătite te ajută să te conectezi cu publicul tău țintă, să alegi soluțiile potrivite pentru nevoile tale de promovare și să livrezi reclame relevante, valoroase, care să le ofere potențialilor clienți răspunsul la nevoile pe care le au.
SEARCH ADS
Campaniile în Rețeaua de Căutare sunt anunțuri text care se afișează în pagina de rezultate atunci când utilizatorii caută în Google produsele sau serviciile pe care le oferi.
DISPLAY ADS
Campaniile în Rețeaua de Display sunt anunțuri tip imagine care se afișează pe site-uri și aplicații, fiind o modalitate excelentă de a extinde acoperirea campaniilor din rețeaua de căutare.
METODOLOGIE GOOGLE ADS
Rezultatele campaniei de generare de leaduri folosind Google Search
PPC înseamnă Pay Per Click și este termenul folosit de platformele Google, Facebook, Tik Tok și altele atunci când sunt utilizate pentru a cumpăra trafic relevant pentru afacerea ta. Printr-un sistem de licitație vei plăti o sumă modică la click pentru a aduce utilizatori noi pe site.
PPC-ul face parte integrantă din mixul de marketing și este cea mai rapidă și sigură metodă de a aduce trafic relevant și foarte targetat pentru business-ul tău. De exemplu, în România este canalul care aduce cel mai mult trafic pe site.
PPC-ul funcționează în sistem de licitație. Atât tu cât și competiția ta veți licita o sumă pentru fiecare cuvânt cheie pe care îl aveți în campaniile de Google Ads. În funcție de bugetul licitat și de cât de relevante sunt landing page-urile tale vor scădea costurile per click.
facebook ads
De ce ?
- Facebook este cel mai popular termen de căutare la nivel mondial.
- Îți oferă acces la una dintre cele mai mari audiențe din lume.
- Are 2,4 miliarde de utilizatori și peste 7 milioane de advertiseri.
- Îți poate aduce rezultate rapide.
- Este o platformă bogată în date care te ajută să țintești exact publicul vizat.
- Îți oferă reclame personalizate în funcție de obiectivele tale specifice de business.
Anunțurile pot apărea în Feed pe desktop, Feed pe mobil și în coloana din dreapta a Facebook pe desktop. Conținutul publicitar este uneori asociat cu știri despre acțiunile sociale pe care le-au întreprins prietenii tăi, cum ar fi aprecierea unei Pagini.
Campaniile publicitare pe Facebook nu numai că îți vor crește traficul pe site și numărul de clienți potențiali, ele influențează indirect și numărul de urmăritori ai paginii tale de Facebook.
Rezultatele în cazul campaniilor plătite se văd foarte repede. Durează puțin până când campaniile sunt live în Facebook. Ele vor începe să aducă trafic relevant afacerii tale poate chiar din prima zi de campanii.
Tik tok ads
TikTok este o platformă în creștere rapidă, atrăgând tot mai mulți utilizatori, în special tineri. Este un mediu ideal pentru promovarea brandului și colaborarea cu creatori de conținut populari pentru a vă extinde audiența.
Dacă nu integrați TikTok în strategia dvs. de marketing, riscați să pierdeți o oportunitate valoroasă de a ajunge la o audiență extinsă și implicată. Platforma atrage utilizatori în căutare de conținut inovator și captivant. În România, există peste 6 milioane de utilizatori activi pe TikTok.
Dacă dorești să-ți extinzi rapid prezența brandului fără a investi în publicitate plătită, TikTok este alegerea ideală. Platforma oferă o expunere organică maximă, permițându-ți să ajungi rapid la o audiență extinsă.
TikTok a dezvoltat un sistem propriu de publicitate, care se dovedește eficient pentru toate tipurile de afaceri. Acest sistem ne permite să personalizăm reclamele în funcție de audiență, locație, interese și multe altele.
TikTok Ads Manager permite segmentarea precisă a audienței în funcție de criterii cum ar fi locația, vârsta, interesele, tipul de dispozitiv și comportamentul. Aceasta oferă posibilitatea de a direcționa un public foarte specific pentru obținerea unor rezultate mai bune.
Dacă îți dorești să generezi vânzări pentru un magazin online sau lead-uri, TikTok reprezintă o platformă excelentă pentru atingerea obiectivelor de conversie. Cu sprijinul experților de la Limitless, poți obține un număr mai mare de conversii.
Ne ocupăm de auditul contului tău de TikTok Ads pentru a indentifica problemele din campanii.
Îți vom afișa anunțurile pe TikTok în momentul în care utilizatorii caută produsele sau serviciile pe care tu le oferi
Îți vom furniza constant date complete despre campanii și performanțele acestora și te vom ține la curent în ceea ce privește rezultatele
TikTok Ads și obiectivele campaniilor implementate de agenția Monary Media
Prin campaniile TikTok și strategiile de promovare pe care le gândim pentru clienții noștri, ne dorim să atingem anumite obiective, alese în funcție de nevoile clienților din prezent și targeturile de vânzări stabilite pentru o anumită perioadă. Printre obiectivele reclamelor pe TikTok se numără:
Creșterea gradului de brand awareness – pentru vânzări și leaduri pe termen lung, publicul țintă trebuie să fie conștient de faptul că afacerea ta există, trebuie să știe care sunt produsele și serviciile pe care le pui pe piață și să fie conștient de faptul că acestea reprezintă o opțiune pe care o pot alege. Pe promovarea prin TikTok Ads poate fi crescut gradul de brand awareness, în special dacă vom reuși să obținem împreună videoclipuri virale, cu multe vizualizări, care să creeze discuții în jurul afacerii.
Construirea încrederii în brand – odată cu gradul crescut de brand awareness, trebuie să creștem și nivelul de încredere în brand. Prin oferirea de informații despre produsele sau serviciile tale, prin testimoniale reale și alte videoclipuri relevante și potrivite pentru businessul tău, îi putem ajuta pe potențialii clienți să „prindă” încredere în brand, să înțeleagă mai bine de ce merită să facă o achiziție din magazinul tău online.
Creșterea traficului pe site – prin intermediul campaniilor de promovare pe TikTok, putem obține mai mult trafic pe site, putem trimite utilizatorii pe site pentru a descoperi întreaga gamă de produse sau servicii, pentru a plasa o comandă etc. Totuși, este esențial ca în momentul în care utilizatorii ajung de pe TikTok pe site, să fie întâmpinați de o pagină web user friendly, optimizată corespunzător, ușor de navigat etc.
Targetarea clienților potențiali – Prin opțiunile de targetare oferite, dar și prin felul în care algoritmul TikTok funcționează, reclamele implementate vor fi afișate acelor utilizatori care prezintă cele mai mari șanse de a deveni clienți, cei pentru care afacerea ta poate reprezenta un real interes. Este important ca targetarea să fie cât mai precisă pentru a evita irosirea bugetului de promovare prin TikTok Ads pe vizualizări care nu vor aduce rezultate.
Educarea publicului țintă – Pe lângă divertisment, utilizatorii accesează TikTok și pentru a primi informații din ariile care prezintă interes pentru ei. Așadar, indiferent care ar fi nișa în care activezi, cu siguranță poți contribui la educarea publicului țintă, poți oferi informații interesante, tips & tricks legate de cum pot utiliza mai bine un produs, cum să beneficieze la maximum de un anumit serviciu etc. – opțiunile de promovare pe TikTok sunt aproape nelimitate atât timp cât creativitatea este prezentă!
Vizualizări video – un număr ridicat de vizualizări va împinge videoclipurile noastre în fața mai multor utilizatori și va contribui, de asemenea, la creșterea încrederii în brand. Conturile de TikTok care au activitate constantă, vizualizări numeroase la postări, dar și like-uri sau comentarii sunt văzute mai bine de către utilizatori și aceștia sunt mai predispuși să interacționeze la rândul lor cu conținutul postat.
Creșterea numărului de conversii – campaniile de pe TikTok implementate după o strategie de promovare solidă îți pot aduce mai multe conversii, indiferent de specificul afacerii tale. Tot ce trebuie să facem este să ne asigurăm că ne adresăm publicului potrivit și că îi oferim acestuia tipul de conținut care să îndeplinească obiectivele setate.
Generarea de leaduri – dacă îți dorești pentru afacere ta mai multe leaduri, TikTok Ads reprezintă o cale din ce în ce mai populară prin care le poți obține. Ne vom asigura că optimizăm conținutul campaniilor de promovare pentru acest target de marketing și tu te vei putea bucura de numeroase noi leaduri!
Creșterea vânzărilor – dacă leadurile nu sunt cele pe care le cauți, ci îți dorești un număr mai mare de vânzări, campaniile de promovare de pe TikTok te pot ajuta! Ne putem folosi de caracterul vizual al platformei pentru a promova produse pentru care contează mult partea estetică, ne putem folosi de caracterul educațional al platformei pentru a oferi informații publicului în cazul produselor pentru care se face mult research înainte de achiziție etc. – oricare ar fi specificul produselor pe care le comercializezi, pe TikTok putem găsi o cale prin care să le promovăm în așa fel încât acestea să se vândă mai bine.
Instalări de aplicații – în cazul în care ai lansat o nouă aplicație pe care îți dorești să o promovezi și să îi convingi pe membrii publicului țintă să o instaleze pe propriile telefoane, vom gândi pentru tine campanii pentru TikTok Ads care să ducă la îndeplinirea acestui obiectiv. Este important să le oferim acestora motive bine întemeiate pentru care ei ar trebui să folosească aplicația ta, cu ce pot fi mai câștigați dacă o instalează etc.
Tipuri de reclame TikTok pe care le putem implementa pentru afacerea ta
La fel ca alte platforme de socializare, TikTok pune la dispoziția specialiștilor în marketing mai multe tipuri de reclame pe care le putem folosi când vine vorba de a gândi un plan robust de promovare:
TikTok In-Feed Ads: acestea sunt anunțuri video care apar atunci când un utilizator se uită la TikTok-urile din pagina For You. În ceea ce privește reclamele, au aceleași caracteristici ca videoclipurile normale din feed – pot primi like-uri, comentarii etc. Un avantaj pentru aceste anunțuri video când vine vorba de conceperea unei strategii de promovare este reprezentat de faptul că putem include un call-to-action, putem încuraja utilizatorii să interacționeze cu afacerea direct din aplicația TikTok.
TikTok Brand Takeover Ads: anunțurile de preluare a mărcii apar atunci când un utilizator deschide TikTok și prezintă un videoclip pe tot ecranul. Aceste reclame creează într-un mod eficient brand awareness și pot duce la creșterea vânzărilor. TikTok Brand Takeover Ads pot apărea în mai multe forme și pot avea un link către un landing page setat. De asemenea, ca parte din strategia de promovare pe TikTok, putem crea diverse elemente media care să ajute la creșterea nivelului de brand awareness. Aplicația se asigură că utilizatorii nu primesc acest tip de reclamă decât o singură dată pe zi.
TikTok TopView Ads: aceste reclame sunt similare cu TikTok Brand Takeover Ads, iar scopul lor este expunerea mărcii. Totuși, ele sunt plasate la începutul paginii For You, prezentând un videoclip cu redare automată. Putem include un call-to-action în anunț și îl putem face cât mai atractiv pentru public, îi putem oferi informații interesante sau conținut amuzant, care să ajute la bifarea obiectivelor campaniei de promovare.
TikTok Branded Hashtag Challenge Ads: reprezintă o modalitate excelentă de a încuraja conținutul realizat de utilizatori și de a crește gradul de brand awareness. Această formă de publicitate pe TikTok are ca rezultat o rată de engagement mai crescută comparativ cu altele și oferă numeroase opțiuni de promovare pentru branduri. Atunci când un utilizator accesează un hashtag sponsorizat, va fi trimis către un landing page pe TikTok cu logo-ul mărcii sau un link către site-ul tău web.
TikTok Branded Effects Ads: efectele de marcă pe TikTok ne permit să creăm anunțuri de promovare cu un filtru personalizat și reprezintă o modalitate perfectă de a încuraja utilizatorii să interacționeze cu brandul, într-un mod nativ cu aplicația pe care aceștia se află. Putem crea stickere, filtre și efecte speciale pentru promovarea pe TikTok, acestea având avantajul de a fi atractive pentru utilizatori, determinându-i să le folosească și astfel acestea să ajungă la cât mai multe persoane.
Promovarea pe TikTok începe să fie din ce în ce mai căutată și în România, iar dacă îți dorești ca afacerea ta să fie și ea prezentă pe această platformă, poți apela cu încredere la specialiștii de la Monary Media pentru a crea împreună o strategie de promovare pe TikTok care să fie pe măsura așteptărilor tale și să aducă rezultate. Cu o abordare profesionistă și o echipă pasionată de marketing și social media, îți putem oferi cele mai bune servicii de promovare pe TikTok, adaptate specificului afacerii tale și obiectivelor pe care le ai. #marketinglapătrat
linkedin ads
LinkedIn este cunoscut ca fiind cea mai mare rețea profesională din lume, cu peste 700 de milioane de utilizatori din diferite domenii și industrii.
Utilizatorii LinkedIn sunt activi profesional și caută constant oportunități de afaceri și conexiuni valoroase. Prin promovarea pe LinkedIn, poți atrage leaduri de calitate care sunt mai susceptibile să se transforme în clienți.
LinkedIn este un loc ideal pentru a-ți promova brandul și a-ți consolida prezența în industrie. Prin distribuirea conținutului de calitate și implicându-te în conversații relevante, poți crește gradul de conștientizare a brandului tău printre profesioniști.
Dacă afacerea ta caută să angajeze talente noi, LinkedIn este un loc excelent pentru a găsi candidați potențiali. Prin intermediul reclamelor și postărilor, poți atrage atenția profesioniștilor calificați și interesați de oportunitățile de carieră pe care le oferi.
LinkedIn facilitează interacțiunea și colaborarea între profesioniști din diverse domenii. Prin promovarea pe această platformă, poți construi relații valoroase și parteneriate care să sprijine creșterea afacerii tale.
Prin intermediul campaniilor de promovare pe LinkedIn, poți direcționa trafic de calitate către site-ul web al afacerii tale.